Τι πίνεις και δε μας δίνεις;

Στον δήμο Κορδελιού Ευόσμου, οι κριτικές πάνε και έρχονται και τα ανυπόστατα σχόλια δε λένε να σταματήσουν. Συνεχής γκρίνια και μιζέρια, προβλήματα δημιουργούνται από εκεί που δεν υπάρχουν και η λασπολογία και δολοφονία χαρακτήρων έχει γίνει ίδιον χαρακτηριστικό ορισμένων που δηλώνουν πως θέλουν το καλό της κοινωνίας. Αλλά η ουσία του λόγου τους μόνο την …

Στον δήμο Κορδελιού Ευόσμου, οι κριτικές πάνε και έρχονται και τα ανυπόστατα σχόλια δε λένε να σταματήσουν.

Συνεχής γκρίνια και μιζέρια, προβλήματα δημιουργούνται από εκεί που δεν υπάρχουν και η λασπολογία και δολοφονία χαρακτήρων έχει γίνει ίδιον χαρακτηριστικό ορισμένων που δηλώνουν πως θέλουν το καλό της κοινωνίας.

Αλλά η ουσία του λόγου τους μόνο την κοινωνία δε βοηθά αλλά στοχοποιεί και αποπροσανατολίζει.

Τώρα περνούν στην επίθεση σε ορατούς και αόρατους «εχθρούς», συκοφαντούν και βγάζουν συμπεράσματα από το πουθενά.

Περισσότερο εμμονή παρά επιχειρηματολογία δείχνουν.

Ας περιμένουμε, λοιπόν, να δούμε πότε θα αρχίσουμε να μιλάμε πραγματικά για τον δήμο και θα ξεπεράσουμε την αυτοπροβολή.

Αλήθεια, τι πίνουν και δε μας δίνουν κι εμάς;

Please follow and like us: