Το μήνυμα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Ελευθερίου Κορδελιού μετά την παράσταση για τα Τέμπη

Θα θέλαμε να εκφράσουμε ένα βαθύ και ειλικρινές ευχαριστώ στη θεατρική ομάδα ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ,την εμψυχωτρια μας Αναστασία Θυμιοπούλου και στα υπέροχα παιδιά της Dream team για την ψυχή και το πάθος που κατέθεσαν στη σκηνή και μας κάνανε να γελάσουμε αλλά και να συγκινηθούμε! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη μουσική ομάδα «Ταξιδευτές της Μουσικής», που έντυσε …

Θα θέλαμε να εκφράσουμε ένα βαθύ και ειλικρινές ευχαριστώ στη θεατρική ομάδα ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ,την εμψυχωτρια μας Αναστασία Θυμιοπούλου και στα υπέροχα παιδιά της Dream team για την ψυχή και το πάθος που κατέθεσαν στη σκηνή και μας κάνανε να γελάσουμε αλλά και να συγκινηθούμε!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη μουσική ομάδα «Ταξιδευτές της Μουσικής», που έντυσε τη βραδιά με ήχους, συναίσθημα και καρδιά!!

Ευχαριστούμε θερμά τον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού και εθελοντισμού κύριο Καμπαρούδη Παναγιώτη για τη στήριξη και τη συνεργασία του.

Τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών και επιχειρηματικότητας που μας τίμησε με την παρουσία του.

Ευχαριστούμε τον σεβαστο εφημέριο Πατέρα του ιερού ναού Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Ελεύθεριου Κορδελιού και το Σεβαστο πατερα Άγγελο εφημέριο του Ι.Ν Αγίας Παρασκευής Μενεμένης για την παρουσία και την ευλογία τους.

Τον Δημοτικό Σύμβουλο κύριο Θανάση Κοκονά που ήταν κοντά μας.

Την κοινοτική σύμβουλο Ελευθερίου Κορδελιού κατερινα χατζηελευθεριου χατζηελευθεριου και την κοινοτική σύμβουλο Ευόσμου Μαρία Ιορδανίδου που μας εξέπληξε με τις φωνητικές ικανότητες καθώς συμμετέχει και στην μουσική ομάδα Ταξιδευτές της Μουσικης!

Την πρόεδρο του νεοσύστατου Δημοτικού συμβουλίου Νέων του Δήμου μας, μαθήτριας Β’Λυκειου του 1ου ΓΕΛ Ελευθερίου Κορδελιού,
Ελπίδα Αθανασιάδου για την κατάθεση ψυχής της!!

Με σεβασμό και συγκίνηση ευχαριστούμε τους συγγενείς των θυμάτων,Βαγγέλη και Παναγιώτη Μπουρνάζη,του Νίκου Ναλμπάντη και του Γεωργίου Κυριακίδη, που μας τίμησαν με την παρουσία τους σε αυτή τη βραδιά μνήμης.

Και φυσικά, ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλο τον κόσμο που στάθηκε δίπλα μας, με την παρουσία του, με την αγκαλιά του, με τα τρόφιμα και τα είδη πρώτης ανάγκης που προσέφερε.

Η βραδιά μας ολοκληρώθηκε με τα λόγια του Δημήτρη Μπουρνάζη, γιου και αδελφού του Βαγγέλη και του Παναγιώτη που τους έχασε στο τραγικό δυστύχημα – με δύναμη ψυχής μας ζήτησε κάτι απλό και ουσιαστικό: να είμαστε μαζί τους… μέχρι το τέλος.

Και η απάντησή μας είναι μία.

Θα είμαστε.
Θα είμαστε δίπλα στις οικογένειες.

Θα είμαστε στη μνήμη.

Θα είμαστε στην αλήθεια.

Θα είμαστε στην αλληλεγγύη!!!!

Σας ευχαριστούμε από καρδιάς.

Καλό σας βράδυ.

Με εκτίμηση ΔΣ.

Ανάρτηση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Ελευθερίου Κορδελιού

Please follow and like us: