Χωρίς εξυπηρέτηση από ταξί θα είναι σήμερα, Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου, η Θεσσαλονίκη, καθώς ιδιοκτήτες και οδηγοί προχωρούν σε νέα 24ωρη απεργία. Η κινητοποίηση ξεκινά στις 06:00 το πρωί και ολοκληρώνεται την ίδια ώρα την επόμενη ημέρα. Ειδικότερα, το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (Σ.Α.Τ.Α.) και το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης (ΕΡΜΗΣ), ύστερα από τις συνεδριάσεις των …
«Τραβούν χειρόφρενο» για 24 ώρες τα ταξί στη Θεσσαλονίκη

Χωρίς εξυπηρέτηση από ταξί θα είναι σήμερα, Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου, η Θεσσαλονίκη, καθώς ιδιοκτήτες και οδηγοί προχωρούν σε νέα 24ωρη απεργία.
Η κινητοποίηση ξεκινά στις 06:00 το πρωί και ολοκληρώνεται την ίδια ώρα την επόμενη ημέρα.
Ειδικότερα, το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (Σ.Α.Τ.Α.) και το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης (ΕΡΜΗΣ), ύστερα από τις συνεδριάσεις των Διοικητικών τους Συμβουλίων στις 29 Ιανουαρίου 2026, αποφάσισαν τη συνέχιση των απεργιακών δράσεων. Για την Αθήνα, οι κινητοποιήσεις αφορούν την Τρίτη 3 και την Τετάρτη 04 Φεβρουαρίου 2026, ενώ για τη Θεσσαλονίκη έχουν οριστεί για την Τετάρτη 04 Φεβρουαρίου 2026.
Ενδεικτικά, όπως αναφέρει το Δ.Σ. του Σωματείου ΤΑΞΙ Θεσσαλονίκης, για την 24ωρη Απεργιακή κινητοποίηση αύριο τα κυριότερα αιτήματα είναι:
- Παράταση υποχρεωτικότητας της ηλεκτροκίνησης μετά το 2026.
- Δωρεάν στο Ρ5 της προμίσθωσης του αεροδρομίου.
- Μόνιμη διέλευση των ταξί από τις λεωφορειολωρίδες.
- Επαναφορά πιστοποιητικού μητρώου γενικής χρήσης για την έκδοση – ανανέωση της Ειδικής Άδειας.
- Κατάργηση της τεκμαρτής φορολόγησης».
Οι ταξιτζήδες θα κάνουν στις 11πμ συγκέντρωση με τα ταξί στο γήπεδο μπάσκετ του ΠΑΟΚ στην οδό Αντώνη Τρίτση και στη συνέχεια θα ακολουθήσει πορεία προς στο ΥΜΑΘ. Εκεί αντιπροσωπεία τους θα επιδώσει ψήφισμα διαμαρτυρίας στον υφυπουργό Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), Κωνσταντίνο Γκιουλέκα.
Απευθύνεται έκκληση σε όλους τους εργαζόμενους του κλάδου «να συμμετάσχουν μαζικά στην απεργία, αποδεικνύοντας ενότητα και αποφασιστικότητα». «Η μάχη για την επιβίωση του επαγγέλματος συνεχίζεται μέχρι την τελική νίκη!», αναφέρουν χαρακτηριστικά.
Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με τα όσα προωθεί το υπουργείο, από 1/1/26, κάθε νέο ταξί που βγαίνει στους δρόμους θα πρέπει να είναι ηλεκτροκίνητο. Αυτό προβληματίζει τους εκπροσώπους του κλάδου καθώς, όπως αναφέρουν, υπάρχουν ζητήματα για την φόρτιση τόσο στο κομμάτι της αυτονομίας, όσο και στα σημεία που υπάρχουν φορτιστές, ενώ το κόστος απόκτησης των συγκεκριμένων οχημάτων είναι πολύ υψηλό.
Πάντως, πρόσφατα, σε συνέδριο για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα που έγινε στην Αθήνα, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, ο στόχος να γίνει ένα δίκτυο ταχυφορτιστών στην πόλη μας που θα μπορεί να εξυπηρετεί τα ταξί με σύντομους χρόνους φόρτισης.






