Στον δήμαρχο είπε τα κάλαντα η Φιλαρμονική του Δήμου Κορδελιού - Ευόσμου! Σήμερα, παραμονή Χριστουγέννων, η Φιλαρμονική του Δήμου Κορδελιού - Ευόσμου είπε τα κάλαντα και στον δήμαρχο Κορδελιού - Ευόσμου, Λευτέρη Αλεξανδρίδη. Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τα κάλαντα της Φιλαρμονικής:
Βίντεο: Η Φιλαρμονική του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου είπε τα κάλαντα στον Λ. Αλεξανδρίδη

Στον δήμαρχο είπε τα κάλαντα η Φιλαρμονική του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου!
Σήμερα, παραμονή Χριστουγέννων, η Φιλαρμονική του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου είπε τα κάλαντα και στον δήμαρχο Κορδελιού – Ευόσμου, Λευτέρη Αλεξανδρίδη.
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τα κάλαντα της Φιλαρμονικής:







