Δήμος Κορδελιού-Ευόσμου: Μεγάλη ένταση στο Δημοτικό Συμβούλιο μεταξύ Λ. Αλεξανδρίδη – Μ. Πουρσανίδου

Σκληρά λόγια, κατηγορίες, συγγνώμες και απαντήσεις. Αυτά είναι κάποια από τα πράγματα που συνέβησαν χθες το βράδυ σε ένα εκρηκτικό Δημοτικό Συμβούλιο του δήμου Κορδελιού Ευόσμου. 

Η Ένταση ξέσπασε μεταξύ του δημάρχου Κορδελιού – Ευόσμου, Λευτέρη Αλεξανδρίδη, και της πρώην αντιδημάρχου Οικονομικών Υπηρεσιών, Μαρίας Πουρσανίδου, κατά τη χθεσινοβραδινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, με αφορμή την ανεξαρτητοποίηση της τελευταίας από την πλειοψηφούσα παράταξη.

Η απομάκρυνση της κ. Πουρσανίδου από την ομάδα διοίκησης του δήμου, αν και δεν προκάλεσε πλήρη έκπληξη, καθώς είχε αρχίσει να κρατά αποστάσεις από τον δήμαρχο και τον στενό κύκλο της διοίκησης, προκάλεσε έντονη συζήτηση, η οποία μεταφέρθηκε στη χθεσινή συνεδρίαση. Από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου, ο κ. Αλεξανδρίδης εξαπέλυσε κατηγορίες κατά της πρώην στενής συνεργάτιδάς του, που διαχειριζόταν το σημαντικό χαρτοφυλάκιο των οικονομικών του δήμου, αφήνοντας σαφείς υπονοούμενα για αθρόες απευθείας αναθέσεις που είχαν την υπογραφή της.

Ομιλία δημάρχου, κ. Λευτέρη Αλεξανδρίδη, στο 44:30

Ο δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου δεν δίστασε να χρησιμοποιήσει σκληρές εκφράσεις για την πρώην αντιδήμαρχό του, αναφερόμενος σε προδοσία και αγνωμοσύνη. «Η ίδια θα συνεχίσει με αυτόνομη πορεία, είναι δικαίωμά της. Η διοίκηση προχωρά και θα κριθεί από τους πολίτες στις εκλογές», ανέφερε ο κ. Αλεξανδρίδης και σχολίασε δηκτικά: «Μόνο για το προπατορικό αμάρτημα δεν μας καταλόγισε ευθύνες η κ. Πουρσανίδου, για όλα τα άλλα το έκανε». «Στη ζωή για πολλά έχω μετανιώσει αλλά περισσότερο μετανιώνω για αυτή τη συνεργασία και για την εμπιστοσύνη που έδειξα στη συγκεκριμένη κυρία. Την προδοσία πολλοί αγάπησαν, τον προδότη κανείς».

Ακόμη, μίλησε για προδοσία και για αγνωμοσύνη. «Την προδοσία πολλοί αγάπησαν, τον προδότη κανείς», είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε λέγοντας: «Για μια ακόμη φορά, ο θυμόσοφος λαός έχει ρήση και για αυτή την περίπτωση: ουδείς ασφαλέστερος εχθρός εκ του ευεργετηθέντος» απαντώντας έτσι και στις αιχμές της κ. Πουρσανίδου περί ηθικών αξιών που κατέπεσαν.

Ειδικότερα για τις απευθείας αναθέσεις, είπε πως «Πρώτος χρόνος διοίκησής μας, 76 απευθείας αναθέσεις με υπογράφουσα αντιδήμαρχο την κ. Πουρσανίδου, δεύτερος χρόνος διοίκησης, 64 απευθείας αναθέσεις. Σύνολο 140 όταν οι όμοροι δήμοι έχουν 200, 250, 170».

Για την αλλαγή του ονόματος του δήμου

Σχετικά με την αλλαγή του ονόματος του δήμου και την προσθήκη του τοπωνυμίου «Κορδελιό», για το οποίο η κ. Πουρσανίδου είχε πει ότι δεν γνώριζε καν ότι είχε σταλεί τέτοιο αίτημα στο υπουργείο, ο δήμαρχος ανέφερε πως  ο ίδιος ήταν που επέλεξε την πρώην αντιδήμαρχο και ώστε να πάει στην αρμόδια επιτροπή τοπωνυμιών της Περιφέρειας. «Ως εκπρόσωπος στην Επιτροπή αυτή ήταν η κ. Πουρσανίδου, η οποία βέβαια δεν ήξερε. Όπως και πολλά άλλα δεν ήξερε», είπε.

Ο κ. Αλεξανδρίδης ζήτησε μάλιστα συγγνώμη από τους συνεργάτες του που τους ανάγκασε να συνεργαστούν με την κ. Πουρσανίδου. Στις προσωπικές τους συζητήσεις «για όλους είχε να πει έναν κακό λόγο», ανέφερε ο δήμαρχος ενώ πρόσθεσε ότι την προφύλαξε τον πρώτο καιρό όπου δεν φαινόταν αν μη δένει με την υπόλοιπη ομάδα. «Μόνο για το προπατορικό αμάρτημα δεν μας καταλόγισε ευθύνες η κ. Πουρσανίδου, για όλα τα άλλα το έκανε. «Στη ζωή για πολλά έχω μετανιώσει αλλά περισσότερο μετανιώνω για αυτή τη συνεργασία και για την εμπιστοσύνη που έδειξα στη συγκεκριμένη κυρία. Την προδοσία πολλοί αγάπησαν, τον προδότη κανείς», ανέφερε.

Η απάντηση της κ. Πουρσανίδου

Στον αντίποδα, η κ. Πουρσανίδου απάντησε σε όσα είπε ο κ. Αλεξανδρίδης και μίλησε για την απόφασης της να ανεξαρτητοποιηθεί. «Δεν ανεξαρτητοποιήθηκα γιατί απομακρύνθηκα από την πορεία της παράταξη. Η παράταξη απομακρύνθηκε από τις αρχικές δεσμεύσεις, τα ήθη και τις υποσχέσεις που έδωσε στους πολίτες» ανέφερε ενώ λίγο μετά που ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου ανέγνωσε την επιστολή ανεξαρτητοποίησής της.

Θίγοντας θέματα διαφάνειας, θεσμικής τάξης και οικονομικής διαχείρισης, συνέχισε λέγοντας για απευθείας αναθέσεις. Κατήγγειλε μάλιστα  τον κ. Αλεξανδρίδη λέγοντάς του: «Δεν αφήνετε κανέναν να μιλήσει και δεν δέχεστε οποιαδήποτε άλλη γνώμη πέρα από τη δική σας».

Ακόμη, τον κατηγόρησε για «θεσμική απρέπεια», αναφερόμενη στο θέμα της ανακοίνωσης για τα Ωνάσεια αλλά και στο θέμα της διάνοιξης της Ιπποδρομίου που, όπως είπε, «ακόμη δεν γνωρίζουμε πώς θα ολοκληρωθεί».

Τέλος αναφέρθηκε και στο αίτημα αλλαγής ονόματος του δήμου τονίζοντας πως ήταν μέλος μιας Επιτροπής και λίγες ώρες πριν συνεδριάσει δεν ήξερε ότι είχε υποβληθεί αίτημα προς το υπουργείο για αλλαγή ονόματος του δήμου, ενώ ο δήμαρχος την είχε ενημερώσει ότι δεν ήξερε ποιος έστειλε το αίτημα.

Please follow and like us: