Κλειστό θα παραμείνει το ΚΕΠ Ελευθερίου – Κορδελιού, όπως έκανε γνωστό ο δήμος, λόγω ανακαίνισης.
Όπως αναφέρει σε ανάρτησή του, «ο Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου ενημερώνει ότι το ΚΕΠ της Δημοτικής Ενότητας Ελευθερίου – Κορδελιού θα παραμείνει κλειστό από την Τετάρτη 10 έως την Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου, λόγω ανακαίνισης.
Οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ της Δημοτικής Ενότητας Ευόσμου και συγκεκριμένα:
– ΚΕΠ Eυόσμου, οδός Μ. Ασίας 6-8, Τηλ: 2313305800.
– ΚΕΠ Eυόσμου, οδός Κολοκοτρώνη 46, Τηλ: 2310756922».
Please follow and like us:








