Μαρία Πασχαλίδου: «Δεν θα απαντήσω σε ψέμματα και βλασφημίες και δεν θα ασχοληθώ με θορύβους»

Το σχόλιο της Μαρίας Πασχαλίδου κάτω από την ανάρτηση του Χρήστου Αντίνου που αναφερόταν στον Βασίλη Βόγγαλη πυροδότησε την αντίδραση του τελευταίου, ο οποίος έκανε ανάρτηση αναφερόμενος εκτενώς στην κα. Πασχαλίδου. Η Μαρία Πασχαλίδου, απαντώντας σε αυτό με δική της ανάρτηση αναφέρει: «Μου περιποιεί τιμή η αφιέρωση χρόνου και διάθεσης στο όνομά μου. Κάποιοι γνωριζόμαστε …

Το σχόλιο της Μαρίας Πασχαλίδου κάτω από την ανάρτηση του Χρήστου Αντίνου που αναφερόταν στον Βασίλη Βόγγαλη πυροδότησε την αντίδραση του τελευταίου, ο οποίος έκανε ανάρτηση αναφερόμενος εκτενώς στην κα. Πασχαλίδου.

Η Μαρία Πασχαλίδου, απαντώντας σε αυτό με δική της ανάρτηση αναφέρει:

«Μου περιποιεί τιμή η αφιέρωση χρόνου και διάθεσης στο όνομά μου.

Κάποιοι γνωριζόμαστε χρόνια τώρα, και κάποιοι για πολύ λίγο…σε όλες μου τις σχέσεις προσπάθησα και προσπαθώ να ανταποκρίνομαι με σεβασμό και συνέπεια ακόμη και σε αυτούς που δεν το αξίζουν. Είναι λυπηρό να πορεύεσαι σε αυτή την ζωή με κακία και μίσος, με εκδίκηση και φθόνο….Εμπλεκόμενη με τα κοινά έχω διαχειριστεί πλήθος θεμάτων και πολλές φορές αθόρυβα χωρίς τυμπανοκρουσίες, άλλωστε θόρυβο κάνουν οι τενεκέδες.

Όσο για την συνέπεια και αμεροληψία μου στα καθήκοντά μου, σε κανέναν δεν επιτρέπω να την αμφισβητεί. Δεν κρατάω μίση και κακίες κι αυτό το γνωρίζουν όσοι με ξέρουν….συχνά γίνομαι στόχος κι αφορμή έτσι χωρίς ουσιαστικό λόγο , ίσως γιατί είναι εύκολο ,ίσως γιατί έτσι εξυπηρετείται η αθλιότητα, το ψέμα και ο μηδενισμός. Κι όπως έλεγε ο αρχαίος τραγικός Αγάθων “Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι.Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει”.Δεν θα απαντήσω σε ψέμματα και βλασφημίες και δεν θα ασχοληθώ με θορύβους… Θα πω… <<κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια>>.».

Please follow and like us: