Σημαντική μέρα για το Ελευθέριο Κορδελιό: Δόθηκε λύση στο πρόβλημα των χρήσεων γης

Ο στόχος είναι ένας: Να μη γίνει τίποτα στο δήμο

Με τροπολογία που εγκρίθηκε χθες, 11/12, από το Κοινοβούλιο, δόθηκε λύση στο ζήτημα των χρήσεων γης στο Ελευθέριο Κορδελιό. Η τροπολογία προβλέπει γενική χρήση γης σε οκτώ δρόμους της περιοχής, επιτρέποντας πλέον τη λειτουργία καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, κάτι που μέχρι τώρα δεν ήταν εφικτό, καθώς οι συγκεκριμένες οδοί ήταν χαρακτηρισμένες ως αμιγούς κατοικίας – με εξαίρεση την Ανδρέα Παπανδρέου και ένα μικρό τμήμα της Κωνσταντίνου Καραμανλή. Οι οδοί που εντάσσονται στη ρύθμιση είναι οι: Παπανδρέου, Καραμανλή, Κατσαντώνη, Εθνικής Αντιστάσεως, Πολυτεχνείου, Μανόλη Ανδρόνικου, Παπάγου και Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Εχθές, κατά τη διαδικασία της ειδικής συνεδρίασης λογοδοσίας του δημοτικού συμβουλίου Κορδελιού – Ευόσμου o δήμαρχος Λευτέρης Αλεξανδρίδης από το βήμα αναφέρθηκε σε αυτήν την τροπολογία.

«Είναι μια καλή εξέλιξη και ξημερώνει μις ωραία μέρα για το Ελευθέριο Κορδελιό. Χάρη στην πρωτοβουλία του υπουργείου Περιβάλλοντος και τη βοήθεια που μας παρείχαν ο υπουργός Σταύρο Παπασταύρου και ο υφυπουργός Νίκο Ταγαρά, οι οποίοι έσκυψαν και ασχολήθηκαν, λύνεται το σοβαρό πρόβλημα των χρήσεων γης» τόνισε ο δήμαρχος.

Η τροπολογία αφορά αποκλειστικά το Ελευθέριο Κορδελιό και αποτελεί αποτέλεσμα συστηματικών προσπαθειών της διοίκησης του Δήμου Κορδελιού–Ευόσμου και του Εμπορικού Συλλόγου Ελευθερίου Κορδελιού. Η ρύθμιση θα ισχύσει για τα επόμενα δύο χρόνια, διάστημα μέσα στο οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί το Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο, επιλύοντας οριστικά το ζήτημα των χρήσεων γης στην περιοχή.

«Πρόκειται για μία πάρα πολύ σημαντική εξέλιξη, η οποία δίνει ζωή σε μία μεγάλη περιοχή του δήμου μας. Ο νέος νόμος δίνει τη δυνατότητα να αναπτυχθεί περαιτέρω το επιχειρείν στον τόπο μας, οι επιχειρηματίες να μπορούν να επενδύσουν αλλά και να έχουν τη δυνατότητα για οποιοδήποτε λόγο να μεταβιβάσουν τα καταστήματά τους στα παιδιά τους ή σε κάθε ενδιαφερόμενο αγοραστή. Είναι μία πολύ ευτυχής κατάληξη που επετεύχθη μετά από τιτάνιες προσπάθειες της διοίκησής μας. Μετά την πριν από λίγες μέρες επιτυχία, όταν το Συμβούλιο Τοπωνυμιών αποφάσισε ομόφωνα να στείλει στο Συμβούλιο της Επικρατείας το θέμα της πρόσθεσης και του τοπωνυμίου «Ελευθέριο» στο όνομα του δήμου μας, έρχεται μία ακόμα ευχάριστη είδηση για τη Δημοτική Ενότητα Ελευθερίου – Κορδελιού. Η επίλυση και αυτού του προβλήματος ήταν μία ακόμα δέσμευσή μας που έγινε πράξη», τονίζει ο κ. Αλεξανδρίδης.

Η σχετική τροπολογία εντασσόταν στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας: «Ρυθμίσεις για τη δέσμευση, χρήση, μεταφορά και αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα – Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2009/31/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Απριλίου 2009 σχετικά με την αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα σε γεωλογικούς σχηματισμούς και για την τροποποίηση της Οδηγίας 85/337/ΕΟΚ του Συμβουλίου, των Οδηγιών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου 2000/60/ΕΚ, 2001/80/ΕΚ, 2004/35/ΕΚ, 2006/12/ΕΚ και 2008/1/ΕΚ και του κανονισμού (ΕΚ) 1013/2006 (L 140)» που πραγματοποιήθηκε εχθές στο Κοινοβούλιο.

Please follow and like us: