Κλειστή είναι εδώ και ώρα η είσοδος του εμπορευματικού σταθμού στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Oι αγρότες που ξεκίνησαν νωρίτερα με τα τρακτέρ τους από τα μπλόκα που βρίσκονται περιμετρικά της πόλης, έφτασαν και απέκλεισαν συμβολικά το σημείο όπως είχαν προαναγγείλει.
Στόχος των αγροτών είναι η ανάδειξη των σοβαρότατων προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας.
Συγκεκριμένα, κατέφτασαν γύρω στα δεκαπέντε τρακτέρ από τα Μάλγαρα, εκ των οποίων τα πέντε στάθμευσαν μπροστά στην κλειστή πύλη του λιμανιού, στην οδό Κουντουριώτου, πραγματοποιώντας συμβολικό αποκλεισμό.
Ένα τέταρτο αργότερα έφτασε αντίστοιχος αριθμός τρακτέρ από τα «Πράσινα Φανάρια», τα οποία παρατάχθηκαν δεξιά και αριστερά του δρόμου, ακολουθώντας τις οδηγίες της Τροχαίας.
Στο σημείο βρίσκονται επίσης αγρότες και κτηνοτρόφοι από διάφορες περιοχές της Βόρειας Ελλάδας και της Θεσσαλίας, που κατέφθασαν με αγροτικά οχήματα και λεωφορεία, καθώς και αντιπροσωπείες από μπλόκα σε τελωνεία.
Στη διαμαρτυρία συμμετέχουν ακόμη μελισσοκόμοι, ενώ φοιτητές και εργατικά σωματεία έχουν δώσει το «παρών» σε ένδειξη συμπαράστασης.
Στην πανελλαδική κινητοποίηση συμμετέχουν αγρότες της Θεσσαλονίκης αλλά και μέλη αγροτικών συλλόγων της Μακεδονίας και της Θεσσαλίας.
Η κυκλοφορία στις οδούς Κουντουριώτου και Σαλαμίνος έχει διακοπεί πλήρως, καθώς οι δρόμοι έχουν κατακλυστεί από αγροτικά οχήματα και πλήθος αγροτοκτηνοτρόφων.
Η συμβολική διαμαρτυρία αναμένεται να διαρκέσει έως τις 15:00.
Δείτε εικόνες:











