Με στόχο την προαγωγή ενός υγιεινού και δραστήριου τρόπου ζωής για τα παιδιά και τις οικογένειές τους, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της Εθνικής Δράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας, διοργανώνει ακόμη μια ανοιχτή ενημερωτική δράση, τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2025 στις 17:30 στο Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ευόσμου (οδός Αγίου Αθανασίου 36), το οποίο αποτελεί «Σχολείο-Κόμβο Υγείας» στη Δυτική Θεσσαλονίκη!
Με τίτλο “Ρουκ Ζουκ – Πες το… διατροφικά σωστά”, η νέα αυτή δράση μετατρέπει το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι σε ένα πρωτότυπο και διαδραστικό διατροφικό ταξίδι για μικρούς και μεγάλους!
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν, μέσα από παιχνίδι και χιούμορ, βασικές αρχές ισορροπημένης διατροφής:
-την επιλογή υγιεινών και θρεπτικών τροφών
-τη σημασία της καθημερινής κατανάλωσης νερού
-την αποφυγή ζαχαρούχων ροφημάτων
και τη μεγάλη αξία ενός δυναμωτικού πρωινού.
Η δράση έχει ως στόχο να ενισχύσει την ενημέρωση των οικογενειών και να ενθαρρύνει την υιοθέτηση υγιεινών συνηθειών, αναδεικνύοντας ότι η γνώση μπορεί να είναι και διασκεδαστική.
Υπεύθυνοι/ες δράσης: Ηώς-Ιωάννα Δεσλή, Ξενοφώντας Θεοδωρίδης, Ανδρονίκη Παπαεμμανουήλ, Δέσποινα Τσουμάνα, Εκπρόσωποι Μονάδας Διατροφής & Μεταβολισμού NutricLab, Τμήμα Ιατρικής ΑΠΘ.
Δηλώσεις συμμετοχής στο: https://forms.gle/nf1GvmbGxitk2b866
Η συμμετοχή είναι ελεύθερη για όλους.








