Αποχώρησαν λίγο μετά τις 14:00 από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης οι αγρότες, οι κτηνοτρόφοι και οι παραγωγοί που από το πρωί πραγματοποίησαν απόβαση μπροστά στην κεντρική πύλη.
Οι αγρότες αποφάσισαν, προκειμένου να μη δημιουργηθεί πρόβλημα στην πόλη τις μεσημεριανές ώρες και σε «πολύ καλή συνεργασία» με την Τροχαία Θεσσαλονίκης, να αποχωρήσουν νωρίτερα από το σημείο.
Τα τρακτέρ και τα αγροτικά οχήματα, πάνω από 100 στον αριθμό, είχαν παραταχθεί δεξιά και αριστερά επί της οδού Κουντουριώτου, μπροστά στην είσοδο του επιβατικού σταθμού «Μακεδονία». Τα πρώτα αποχώρησαν προς το μπλόκο των Πράσινων Φαναριών και στη συνέχεια ακολούθησαν αυτά προς το μπλόκο των Μαλγάρων, με θορυβώδη μάλιστα τρόπο, αφού πατούσαν παρατεταμένα τις κόρνες στα οχήματά τους.
Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, έξω από την κεντρική πύλη του ΟΛΘ είχαν συγκεντρωθεί πάνω από 100 τρακτέρ και αγροτικά οχήματα και περισσότεροι από 1.000 αγρότες, κτηνοτρόφοι, μελισσοκόμοι και άλλοι παραγωγοί.
Αν και η πύλη για τον επιβατικό σταθμό «Μακεδονία» έχει αποκλειστεί από δυνάμεις της αστυνομίας και του λιμενικού, η κίνηση των εμπορευμάτων πραγματοποιείτο κανονικά από τις πύλες 15 και 16 του λιμανιού.
Για λίγο λιγότερο από τρεις ώρες η κυκλοφορία στις οδούς Κουντουριώτου και Σαλαμίνος, που έχουν πλημμυρίσει από αγροτικά οχήματα και αγροτοκτηνοτρόφους, είχε αποκλειστεί.







