Επιβραβέυουν τον δήμαρχο Κορδελιού Ευόσμου κριτικοί και μη για τη λύση στο πρόβλημα χρήσεων γης

Πονοκέφαλος για τον δήμαρχο η ενδεχόμενη μείωση του αριθμού των υποψηφίων

Παρά τις σκληρές αντιμαχίες των οποίων γινόμαστε μάρτυρες κατά τις συνεδριάσεις των Δημοτικών Συμβουλίων αλλά και μέσω δηλώσεων, έσπευσαν να συγχαίρουν τον δήμαρχο Λ. Αλεξανδρίδη για το λύση στο πρόβλημα χρήσεων γης και άνθρωποι που είτε κινούνται αντιπολιτευτικά είτε του ασκούν κριτική για το έργο του.

«Μπράβο», παρά τις μεταξύ τους διαφωνίες για τη διαχείριση του δήμου άφησαν κάτω από την ανάρτηση υποστηρικτές και μη, αναφορικά με τη μεγάλη επιτυχία σχετικά με τη χρήση γης.

Δείτε τις αναρτήσεις στο Facebook:

Please follow and like us: